نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
بازیکنانی که با ساری در یوونتوس خواهند ماند

بازیکنانی که با ساری در یوونتوس خواهند ماند

فصل خوبی را پشت سر نگذاشت اما توانست اسکودتوی دیگری را از آن یووه کند با این حال برای بیشتر تیفوسی های یوونتوس این مربی شایستگی ادامه فعالیت در کنار یووه را ندارد.اما او همچنان مربی بیانکونری ست به آینده و داشتن تیمی یکدست که خواسته او باشد فکر می کند.

 

روز گذشته در خصوص بازیکنانی که در لیست خروجی باشگاه قرار دارند گزارشی نوشته شد و امروز در مورد بازیکنانی صحبت میشود که یووه و ساری برای آینده خود به آنها نیاز دارند و قصد فروش شان را نخواهند داشت.

 

شزنی

 

او یک سنگربان مطمئن بعد از بوفون برای یوونتوس محسوب می شود و به نظر نمی رسد که یووه او را در اولویت فروش خود قرار دهد، و البته نمی توان فراموش کرد که قرارداد او در ماه های گذشته تمدید نیز شده.

 

دلیخت، بونوچی، کیه لینی

 

خط دفاعی یووه فروشی نیست. جوان هلندی در کنار دو کهنه سرباز ایتالیایی و تاثیرگذار که نه تنها برای یووه بلکه فوتبال ایتالیا موثر بودند برای یک سال دیگر نیز وظیفه مستحکم نگه داشتن خط دفاعی بیانکونری را به عهده خواهند داشت. هر چند که امسال با توجه به مصدومیت طولانی مدت کیه لینی، این مدافعین در کنار یکدیگر بازی نکردند اما هیچ کدام از این مدافعین فروشی نخواهند بود.

 

بنتانکور

 

برای ساری بازیکن ارزشمندی ست اما کمتر نمایش قابل توجهی ای که شایسته نام یووه باشد از او دیده ایم، با این حال مربی به او اعتقاد دارد و معتقد است در شرایطی که در فرم ایده ال باشد بازیکن مطمئن و موثری ست و در حال پیشرفت که یووه می تواند به او همچنان اعتماد کند.

 

کوادرادو

 

همه کاره یوونتوس یک بازیکن تضمین دهنده برای ساری که توانست بار زیادی از مشکلات این فصل این مربی را بر دوش کشد و راه حل بسیاری از مشکلات ساری در طول فصل باشد. او در صورت ماندگاری ساری به هیچ عنوان قابل فروش نیست.

 

کریس رونالدو

 

قدرتمندترین و بهترین بازیکن تاریخ فوتبال، دلیلی برای معرفی او وجود ندارد، او بی شک بهترین است. یک تمام حرفه ای تمام عیار که بارها گره گشای یووه بوده، او حتی اگر گل هم نزد که می زند برای یوونتوس به تنهایی کفه ترازویی ست که می تواند در هر لحظه شرایط را به سود بیانکونری رقم زند. روی نام او برای خروج از یووه تا زمانی که خودش نخواهد خط بکشید. او در یووه ماندگار است.

 

دیبالا

 

امسال مانند گذشته نیست، او همراه کریس به ویژه در هفته های پایانی درخشید و تاثیرگذار بودن خود را به اثبات رساند. او هرگز در لیست خروجی یووه جای نخواهد گرفت. بازیکنی که بعد از کووید 19 تلاش خود را برای بازگشت دوچندان کرد و توانست در روزهای ناخوش یوونتوس نیز موثر ظاهر شود. پائولو یکی از ستاره های محبوب تیفوسی ها نیز به شمار میرود و مطمئنا یکی از ستاره های آینده و سال های طولانی باشگاه خواهد بود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: